Hikmətli sözlər (115-ci hissə)

Allahın Rəsulu (s) buyurur:  Ey camaat, (başqalarının qadınları ilə)zina etməyin, (əks halda) qadınlarınız da zina edəcəkdir (hər günah etsən, ona müvafiq cəza görəcəksən).

Allahın Rəsulu (s) buyurur:  Hər kəs haram yolla qadınla qol-boyun olsa, şeytanla birlikdə atəşdən olan zəncirlə bağlanıb cəhənnəmə atılacaqdır.

 

İmam Sadiq əleyhissalam buyurur:  Zina edənin altı xüsusiyyəti vardır ki, üçü dünyaya və üçü də axirətə şamil olur. Dünyaya aid olanlar abırsızlıq, fəqirlik və ömrün qısalması, axirətə aid olanlarsa Allahın qəzəbinə düçar olmaq, hesabın çətinliyi və əbədi olaraq cəhənnəm əzabında qalmaqdır.




Yerləşdirilib:12 İyul, 2012  03:38, ]]>Çap]]>
 
Bu bölmədə:
20 İyun, 2017
Ac qalma, oruc tut

Son şərhlər : 7
Müəllif: XEDICE | 12 İyul, 2012  00:48
# Ответить
+5


]]>]]>

YA ALLAH BIZI PIS YOLLARDAN UAZAQ EYLE
Müəllif: Bende | 12 İyul, 2012  11:04
# Ответить
+6


]]>]]>

Uca Rebbim her birimizi zinadan,pis emellerden qorusun.Menim beynimde hemise bir dushunce var.Pis pise,yaxsi da yaxsiya layiqdir.Gedib Rusiyada ,orda burda min oyundan cixan,Natasalari hamile qoyan 40-45yasinda babalar gelib Azerbaycanda en agilli,kamalli 18 yasli qizla aile qururlar.Mence bu edaletsizlikdir.Zina etmish ele zina etmishle evlense yaxsi olar.
Müəllif: QUL | 16 İyul, 2012  18:08
# Ответить
+2


]]>]]>

orda Imam Sadiq elyhsalam buyurubkii ebedi olaraq cahennemde qalacaq .... Bes bu adam muselmandirsa ve savablari varsa nece olacaq ??? yenede ebedi oaraq cahennemde qalacaaaq???? xahish eliyirem cavablandirAsiniz
Müəllif: administrator | 18 İyul, 2012  02:58 | Ответ на #42
# Ответить
+3


]]>]]>

Bezi emeller var ki, onun cezasi ebedi cehennemdir. Onlardan biri de zinadir . Bu, Qurani Kerimde achiq yazilmish meseledir.
Müəllif: QUL | 18 İyul, 2012  18:42
# Ответить
0


]]>]]>

Axi bir kicik savabin bele evezi cennetdi deyilib ..... birde insanin cehennemde gunahlari yuyulduqdan sonra cennete girmir????
Müəllif: administrator | 19 İyul, 2012  00:30
# Ответить
+3


]]>]]>

Yene deyirik. Bezi emeller var ki, onlar cehennemde de yuyulmur. Bunlardan biri tovbe edilmeden o dunyaya aparilmish zinadir.
Muselman olan, dinin vacibatlarini inkar etmeyen ve bacardiqca emel eden insanlar, gunah ederlerse, cehennemde o gunaha gore ceza chekdikden sonra, cennete gire bilerler, amma zina bu gunahlara aid deyil. Unutmayin ki, sohbet tovbe edilmeyen zinadan gedir. Tovbe edib peshman olan ve bu emelini tekrarlamayan insanin baqishlanmaq umidi var
Müəllif: QUL | 19 İyul, 2012  23:33
# Ответить