İnsanın təqlid etdiyi müctəhid dünyasını dəyişərsə, nə etməlidir?

Oxucu sual verir: İnsanın təqlid etdiyi müctəhid dünyasını dəyişərsə, nə etməlidir?

Cəfəri məzhəbinə əsasən, özü müctəhid olmayan və ehtiyata əməl etməyən şəxs mütləq şəriətdə nəzərdə tutulmuş şərtlərə cavab verən bir müctəhidə təqlid etməli, yəni şəriət hökmlərini həmin müctəhidin fətvaları əsasında yerinə yetirməlidir. Təqlid edilən müctəhid diri olmalıdır. Yəni bir insan dünyasını dəyişmiş bir müctəhidə təqlid etməyə başlaya bilməz. Amma əgər müctəhidin sağlığında insan ona təqlid edibsə, müctəhid dünyasını dəyişdikdən sonra da insan onun təqlidində qala bilər. Lakin bunu diri olan və mərceyi-təqlidlik şərtlərinə cavab verən başqa müctəhidin icazəsi ilə etməlidir.

Sadə dillə desək, insanın təqlid etdiyi müctəhid rəhmətə gedəndə insan axtarıb öyrənməlidir ki, hal-hazırda diri olan müctəhidlər arasında ən elmlisi və təqvalısı hansıdır. Bunu müəyyən etdikdən sonra həmin müctəhidin fətvalarını araşdırmalıdır ki, o, sağlığında təqlid edilən müctəhidin vəfatından sonra təqlidində qalmağa icazə verir ya yox. Əgər icazə verirsə, ölü müctəhidə təqlidi davam etdirə bilər. Qeyd edək ki, müasir mərceyi-təqlidlərin hamısı sağlığında təqlid edilən müctəhidin vəfatından sonra da təqlidində qalmağı caiz (icazəli) bilir.

Bunu da qeyd edək ki, bu, o zaman keçərlidir ki, insan dünyasını dəyişmiş müctəhidin hal-hazırda diri ola müctəhidlərdən daha elmli olduğunu yaxud onların elmdə bərabər olduğunu bilmiş olsun. Bu halda dünyasını dəyişmiş müctəhidin təqlidində qala bilər (diri müctəhidin icazəsi ilə). Amma əgər diri müctəhidin dünyasını dəyişmiş müctəhiddən daha elmli olduğunu yəqin bilsə, gərək diri müctəhidə təqlid etməyə başlasın.



Yerləşdirilib:2 Dekabr, 2017  11:22, ]]>Çap]]>
 
Bu bölmədə:

Son şərhlər : 33
Müəllif: rashad | 2 Dekabr, 2017  22:22
# Ответить
0


]]>]]>

Salam, Belə ABSURD mövzu və formullardan nə vaxt əl çəkəcəksiniz? Niyə millətin başını belə düsturlarla xarab edirsiniz? Allah (c.c) insana ağıl verib, məntiq verib, Peyğəmbər göndərib, müqəddəs Quranı göndərib... Siz hələ də "təqlid" deyirsiniz! O da yetmir, Quran oxumağı, təfəkkür etməyi, elm öyrənməyi yox, müctəhidlərin ölüsünü-dirisini, daha elmlisini (kimə görə, nəyə görə?!) araşdırmağı əsas götürən düsturları din deyə, İslam deyə məsləhət görürsünüz!.. Müctəhidləri də ilahlaşdırmısınız rəsmən. Robotdan fərqiniz nədir ey təqlidçilər? Ağlınızdan istefa etdiyiniz üçün Allaha (c.c) nə cavab verəcəksiniz axirətdə? Təqlid etmək üçün müctəhidlərin ölüsünü-dirisini, daha çok elmlisini, fətvalarını araşdırmaqdan doğrunu yalnışdan, haqqı batildən ayıran, Fürqan olan, doğru yolu göstərən müqəddəs Quranı-Kərimi oxumağa, kainatı təfəkkür etməyə vaxt tapırsınızmı???
Müəllif: rashad | 2 Dekabr, 2017  22:23 | Ответ на #9044
# Ответить
0


]]>]]>

“Bu sənə nazil etdiyimiz mübarək bir kitabdır ki, onun ayələrini düşünüb dərk etsinlər və ağıl sahibləri də ibrət alsınlar!” (Sad surəsi 29-cu ayə). "Allah ağlınından istifadə etməyənlərdə (fikri) murdarlıq əmələ gətirər." (Yunis surəsi 100-cü ayə)
Müəllif: rashad | 2 Dekabr, 2017  22:25 | Ответ на #9045
# Ответить
0


]]>]]>

Mən sadəcə olaraq təqlidçiliyə, fanatizmə, radikalizmə qarşıyam və hər şeyin Qurani Kərimə, fitrətə, ağıla və məntiqə uyğun olaraq dəyərləndirilməsinin tərəfdarıyam. Ayrıca, alimlərin fikirlərini qəbul edə və etməyə bilərəm. Çünki onlar da bizim kimi insandır, yazdıqları da Qurani-Kərim deyil, insan ağılları ilə, bilikləri ilə və başa düşdükləri qədər şərh ediblər. Alimləri və fikirlərini mütləq düzgün qəbul etmək düzgün deyil. Çünki dinin əsas mənbəyi Qurani-Kərimdir. Məzhərlərin ortaya çıxışını təbii bir hal kimi qəbul edirəm, amma hansısa məzhəbə bağlanıb araşdırmadan təqlidi yaşamağa qarşıyam.
Müəllif: Asim | 4 Dekabr, 2017  09:33 | Ответ на #9044
# Ответить
0


]]>]]>

Qurani-Kerimi tekbasina oxuyub derk etemeye senin dini savadin catir ? Catsa da bu hamida olmasi mumkun deyil. Hami fizika, kimya, tibb ve s. alimi ola bilmez. Biz yalniz hansisa elmi oyrenmek isteyende kiminse kitablarini oxumus oluruq. Tek basina Qurani-Kerimi oxusaq ya vahabi olacagiq ya da basqa birisi. Fikir yurudende bir az mentiqe soyken.
Müəllif: rashad | 4 Dekabr, 2017  22:51 | Ответ на #9127
# Ответить
0


]]>]]>

Salam, Asim qardaş, Mən sizin fikrinizlə tamamilə razıyam. Amma siz mənim şərhlərimi diqqətlə oxumadığınız üçün dediklərimi səhv başa düşürsünüz. Mən Qurani-Kərimin tək başına tərcüməsini oxumaqdan bəhs etmirəm. Özüm də illərdir təfsirlər oxuyuram, bütün məzhəblərin, alimlərin fikirlərini araşdırıram, Qurani-Kərimin elmlə, o cümlədən psixologiya ilə, tibb ilə, fəlsəfə ilə və s. əlaqələrini araşdırıram gecə-gündüz, sənədli filmlər izləyirəm... Və Qurani-Kərimi tam olaraq dərk etmək üçün bir ömrün belə yetməyəcəyini başa düşürəm... Təkrar vurğulayıram: Mən sadəcə olaraq təqlidçiliyə, fanatizmə, radikalizmə qarşıyam və hər şeyin Qurani Kərimə, fitrətə, ağıla və məntiqə uyğun olaraq dəyərləndirilməsinin tərəfdarıyam. Salam və dua ilə...
Müəllif: rashad | 4 Dekabr, 2017  22:53 | Ответ на #9150
# Ответить
0


]]>]]>

Fikirlərimi düzgün başa düşmək üçün bu mövzularda digər şərhlərimi də oxuyun. - ]]>http://az.islam.az/news/a-28394.html]]>
Müəllif: rashad | 2 Dekabr, 2017  22:26
# Ответить
0


]]>]]>

Bu mövzularda digər şərhlərim - ]]>http://az.islam.az/news/a-28394.html]]> Salam və dua ilə...
Müəllif: iRasim | 4 Dekabr, 2017  23:15
# Ответить
+3


]]>]]>

Ay Reshad. İş orasındadır ki, təfəkkür, düşüncə deyə deyə, söhbətin ümumən nədən getdiyini başa düşməyə təfəkkür və düşüncəniz çatmır. Ümumiyyətlə təcrübə göstərir, ən çox "təfkkür, düşüncə" bağıranlar elə bu məsələdən ən çox kasad olanlardır. Birdəfəlik başa düşün və yadda saxlayın: düşüncə və təfəkkürə aid məsələlərdə təqlid YOXDU!!!!! Yəni iman məsələlərində TƏQLİD OLMUR!! Təqlid yalnız FİQHDƏDİ!! Yəni hüquqi məsələlərdə. Onu da ki, Asim düz deyir, özün düşünüb çıxara bilməzsən, qardaş. Sən indiyədək hüquq təhsili görməyən, cinayət məcəlləsini, konstitusiyani, klassik hüququ, müasir hüqüqu və hüquqa aid minlərlə məsələni oxumayan, öyrənməyən hüquqşünas görmüsən ki, evdə oturub elə təfəkkür eləməklə savadlı vəkil və ya hakim olub??
Müəllif: iRasim | 4 Dekabr, 2017  23:15
# Ответить
+3


]]>]]>

Belə təfəkkürlü qardaşsan, gəl çıx məhkəməyə görüm təhsilli hüquqşünasa iki kəlmə söz deyə bilərsən ancaq təfəkkürün hesabına?? A bala, a kişi, a qardaş, əvvəl öyrənin, sonra camaatı şərləyin də. Təfəkkürə aid məsələlərdə get nıx deyənəcən təfəkkür elə, sənə kim nə deyir? Hüquq yəni fiqh ayrı şeydi. Təqlid də ordadı. Amma onu deyim ki, təfəkkürə oxşar nəsə olmaq üşün də oxumaq lazımdı. Heç olmasa 5-10 dənə keçmiş təfəkkür sahiblərinin kitablarından oxumaq lazımdı ki, həyatın camaatın 1000 il əvvəl təfəkkür edib çoxdan keçdiyi mərhələni düşünməyə sərf olunmasın, təzə nəsə əldə edə biləsən. Məsələn, Aristotelin, Diogenin 2-3 min il əvvəl təfəkkür edib bitirdiyi şeyi oxumağa cəhd elə, error verməsən adımı dəyişərəm.
Müəllif: rashad | 4 Dekabr, 2017  23:49 | Ответ на #9158
# Ответить
0


]]>]]>

iRasim qardaş, mən iman və fiqhin başqa şeylər olduğunu yaxşı bilirəm. :) Hətta bir vaxtlar fiqhi məsələlərə elə böyük marağım var idi ki, bütün məzhəblərdəki fihqi məsələləri qarşılaşdıran minlərlə səhifəlik əsərləri əzbərləyərcəsinə oxuyurdum gecə-gündüz... Amma hər şey bir-biri ilə mütləq əlaqəlidir. Fiqhi imandan ayırmaq düzgün deyil, biri olmadan digəri bir işə yaramaz. Məsələn, elm sahəsində də var eynilə bunun kimi bir mövzu: elmi fəlsəfədən ayırmaq. "Elm fəlsəfəsi" deyə kitablar yazan elm adamları da var.
Müəllif: rashad | 4 Dekabr, 2017  23:49 | Ответ на #9160
# Ответить
0


]]>]]>

Mövzuya qayıtsaq, yuxarıdakı sualı və verilən qəliz yanıltmaca bənzəyən, absurd araşdırmaya yönəldən cavabı diqqətlə oxuyun, xahiş edirəm. Diqqət edin, fiqhi deyil, müctəhidlərin ölüsünü-dirisini, daha elmlisini və ən gülməlisi daha təqvalısını araşdırmağı dini yaşamaq üçün vacib əməl kimi təqdim edirlər! Absurd və gülməlidir. Çünki məsələn, təqva Allah (c.c) ilə insan arasında olan bir məsələdir. Bir müctəhidin digərindən daha təqvalı olmasını kim iddia edə bilər?! Ya da daha elmli olmasını? Salam və dua ilə...
Müəllif: rashad | 5 Dekabr, 2017  00:05
# Ответить
0


]]>]]>

Ayrıca, bu təqlid məsələsi əqidə, yəni imani məsələlər də var. Hətta etiqadi məzhəblər də var. - ]]>https://tr.wikipedia.org/wiki/İtikadî_mezhepler]]>
Müəllif: rashad | 5 Dekabr, 2017  00:19
# Ответить
0


]]>]]>

Bu arada, yuxarıdakı cümləmə bir dəyişiklik edim. - "elmi də dindən ayırmaq düzgen deyil." desək daha doğru olar.
Müəllif: iRasim | 6 Dekabr, 2017  00:12 | Ответ на #9165
# Ответить
+3


]]>]]>

O verilen linke baxdim. Orda menim dediyimi tekzib edib, senin dediyini tesdiq eden ne var, qardash? Men baxdim, gormedim. Yazib ki ".. Fıkıh, amelî meseleler üzerinde, kelâm ise itîkâdî meseleler üzerinde yoğunlaşmıştır.." Bu ele men dediyimi deyir. Tefekkur kelam ve etiqaddadi, orda teqlid olmaz, alimlerin dediyini oxuyub, dushunub sechirsen. İnkishaf etdirirsen. Teqlid fiqhdedi. Mezheb tamam ayri sheydi. Onun fiqhi ve etiqadisi olur. Etiqadi olaraq shafii de, henefi de maturidiyye ola bilir, amma fiqhi olaraq ferqlidirler. Shie irfani qebul ede de biler, etmeye de etiqadi olaraq, amma fiqhi olaraq eynidi.
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  05:48 | Ответ на #9230
# Ответить
0


]]>]]>

Qardaş, siz öz dediyinizi deyirsiniz. Necə ki, fiqhi, yəni əməli mövzularda məzhəblər və təqlid var, onun kimi də etiqadi, yəni imani məsələlərdə də məzhəblər və təqlid var. Və bir yönlü baxırsınız məsələyə; axırıncı cümlələrdəki izahınızın tərsi də eyni şeydir də onsuz da.
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  05:50 | Ответ на #9246
# Ответить
0


]]>]]>

Deyirsiniz ki, "Tefekkur kelam ve etiqaddadi, orda teqlid olmaz, alimlerin dediyini oxuyub, dushunub sechirsen. İnkishaf etdirirsen." Eyni şey fiqh də niyə olmasın? Əməli məsələlər üçün ağlı bir kənara qoymaq şərtdir? Allah (c.c) ağlı ancaq təfəkkür məsələləri üçün verib insana? Əməli məsələlərdə robot olmaq lazımdır? Müctəhidlərin əksəriyyəti ağılı, məntiqi yox, nəqli (yəni rəvayətləri) əsas götürdüyünə görə Qurana, fitrətə, ağla məntiqə tərs fətvalar çıxa bilir ortaya və ənənəvi din anlayışı ona görə xurafələrlə doludur. Özünüz dediyiniz kimi oxuyub, araşdırıb, öyrənib, düşünüb inkişaf etdirmək ancaq hansısa xüsusi insanlara (müctəhidlərə) xasdır? Və fiqhi məsələlər üçün ağıl, məntiq, təfəkkür lazım deyil?
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  05:52 | Ответ на #9247
# Ответить
0


]]>]]>

Dünənki şərhinizdə hüquqşünasları misal gətirmişdiniz. Məsələn, ədaləti olmayan bir hüquqşünasın ya da hakimin dedikləri, ədalətsiz qərarları hansısa dövlət düzənində keçsə də nə qədər düzgündür sizcə? "Yox, təhsildə, konstitusiyada, orda-burda yazan budur, ədalətin nə dəxli var?! (Öz yazdığınız kimi) Get nıx deyənəcən ədaləti təfəkkür elə! Kim sənə nə deyir?!" deyilməlidir? Qurani-Kərimdə həm iman, təfəkkür, həm də fiqhi məsələlər hamısı bir yerdədir. Niyə sanki fiqh başqa kitabların mövzusu imiş kimi və ağıla, məntiqə, təfəkkürə aidiyyatı yox imiş kimi düşünülür?
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  05:52 | Ответ на #9248
# Ответить
0


]]>]]>

Nəsx mövzusunda yazdıqlarımı bura da kopyalayıram: Ağıl və məntiq insana verilmiş təməl əməliyyat sistemi kimidir. Nə qədər çox program ya da application (yəni bilgi, amma doğru bilgi) yüklənilsə o sistemdən o qədər yaxşı, geniş, məqsədəuyğun istifadə etmək olar. Eyni zamanda necə ki, programları yükləyərkən əməliyyat sisteminə uyğun olmalıdır, onun kimi də beyninizə yüklədiyiniz bilgi də ağıl və məntiqə uyğun olmalıdır. Ona görə də insanın nə qabağına çıxan hər bilgini doğru hesab etməyi, nə də qabağına çıxan hər mövzuda öz ağıl və məntiqinə güvənməyi doğru deyil. Və bu səbəbdən alimlər dəyərli insanlardır, elə ona görə alimdirlər. Amma alimləri ilahlaşdırmayın, (!) (hər insan alim ola bilər) çünki onlar da bizim kimi Allahın aciz bir qulu, bizim kimi adi bir insandır. Bu arada, Mehmet Ali Bulutun "Ruhun deşifresi" kitabı belə mövzularda insanın üfüqünü açan kitabdır.
Müəllif: iRasim | 6 Dekabr, 2017  00:14
# Ответить
0


]]>]]>

Bu arada muctehidin daha teqvalisini niye sechmelisen suali mence 17 yashli ushaga da aydindi.
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  05:57
# Ответить
0


]]>]]>

17 yaşlı uşağa da aydın olan məsələni mənə də izah etsəydiniz, bəlkə mənə absurd və gülməli gələn bu mövzuda səhvimi başa düşüb tövbə etməyimə vəsilə olardınız, iRasim qardaş. :) Təkrar sual verirəm: Təqva insan ilə Allah (c.c) arasında olan bir məsələdir. Bir müctəhidin digərindən daha təqvalı olmasını kim iddia edə bilər?! Ya da daha elmli olmasını? Salam və dua ilə...
Müəllif: Ssss | 6 Dekabr, 2017  09:54 | Ответ на #9250
# Ответить
+1


]]>]]>

Həqiqətən də, bunu necə təyin etmək olar? Lap elə böyük adam olsun. O nə bilsin indi Sİstani daha təqvalı və elmlidi yoxsa Xamneyi
Müəllif: iRasim | 6 Dekabr, 2017  15:34
# Ответить
+1


]]>]]>

Ay Reshad, ay qardash, sen ele ozun oz dediyini 2 deqiqeden bir tekib edib mene sual verirsen.. O suali ki ele cavabini yazmisahm. 1. Sorushursan ki, huquqshunas eger lap savadlidi, amma edaletli deyilse onun qerarlari ne derecede duzgundu? Sonra da menden sorushursan ki, muctehidde (yani islam huquqshunasinda) teqva ( yani edalete riayet) neye lazim)))) Cavabi oz cumlenden chixara bilmirsen? 2. Ele tutub deyirsen ki, etiqadda teqlid var. Qardash, senin etiqad ve fiqhinde bilmirem necedi, menim inandigim etiqadda teqlid yoxdu. Menim fiqh kitabarimda muctehidler bunu ozleri achiq yazirlar. Yani menim etiqadim ele sen deyene uygundu. Senkinde problem varsa, sen etiqadini deyish
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  22:28 | Ответ на #9274
# Ответить
0


]]>]]>

iRasim, 1. Xahiş edirəm, yazdıqlarımı diqqətlə oxuyun, sonra cavab yazın. Mən "müctəhiddə təqva nəyə lazımdır?" demədim, üstəlik tam əksini dedim və deyirəm. Bir daha təkrar edirəm, diqqətlə oxuyun: Təqva ya var, ya yoxdur. Dərəcəsi isə yalnız insan ilə Allah (c.c) arasında olan bir məsələdir. Bir müctəhidin DİGƏRİNDƏN DAHA TƏQVALI OLDUĞUNU kim iddia edə bilər?! Ya da DAHA ELMLİ OLDUĞUNU? 2. "Təqliddə etiqad olmur..." deyən də siz, "mənim inandığım etiqdda təqlid yoxdu, səninkində problem varsa, sən ETİQADINI DƏYİŞ." də deyən yenə sizsiniz. Öz dediyiniz özünüzünkü ilə paradoks yaradır. Ayrıca, mən onsuz da təqlidçiliyə, fanatikliyə sonuna qədər qarşıyam və ona görə də dəyişəcəyim, başqa yerə transfer edəcəyim bir etiqadım yoxdur. Öz aramızdı, mənə xəbərdarlıq edirdiniz ötən gün, amma özünüz "error verməyə" başladınız artıq, xətrinizə dəyməsin... :) Salam və dua ilə....
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  22:58 | Ответ на #9291
# Ответить
0


]]>]]>

İndi yazdığım cümlənin içərisindən türklər demiş cımbızla (pinsetlə) bir sözü götürüb qabağıma qoyarlar deyə qeyd əlavə edim: Diqqət edin,mən "etiqadım yoxdur" demirəm, "etiqadım dəyişəcəyim, təqlidçi etiqad deyil." deyirəm.
Müəllif: rashad | 7 Dekabr, 2017  01:18 | Ответ на #9291
# Ответить
0


]]>]]>

Yuxarıda səhvən sözlərin yeri dəyişik düşüb, "Təqliddə etiqad olmur..." yazmışam, "Etiqadda təqlid olmur... deyirsiniz" yazmaq istəmişdim.
Müəllif: rashad | 6 Dekabr, 2017  22:35
# Ответить
0


]]>]]>

iRasim qardaş, mənim niyyətim mübahisə etmək, dava-dalaş deyil, müzakirədir. Xahiş edirəm niyyətimi düzgün başa düşün və o baxış bucağından dəyərləndirin yazdıqlamı, qardaş. Salam və dua ilə...
Müəllif: iRasim | 7 Dekabr, 2017  17:38
# Ответить
0


]]>]]>

Reshad, sen de xahish edirem men yazdiqlarimi diqqetle oxu ve sozu kontekstden chixarib mena deyishib, GUYA meni sehv chixarmaga chalishma. Menasiz ve qiciqlandirici olur onda olur onda mubahise. Men yazdigimi achiq yazmisham. Sene de salam ve dua
Müəllif: iRasim | 7 Dekabr, 2017  17:38
# Ответить
0


]]>]]>

Reshad, sen de xahish edirem men yazdiqlarimi diqqetle oxu ve sozu kontekstden chixarib mena deyishib, GUYA meni sehv chixarmaga chalishma. Menasiz ve qiciqlandirici olur onda olur onda mubahise. Men yazdigimi achiq yazmisham. Sene de salam ve dua
Müəllif: rashad | 8 Dekabr, 2017  00:56 | Ответ на #9362
# Ответить
0


]]>]]>

iRasim qardaş, mən məna dəyişib sizi səhv çıxarmağa yox, yazdıqlarınıza mövzu ilə əlaqəli digər nöqteyi-nəzərdən baxdıqda aralarında ziddiyyət yarandığına diqqət yönəltməyə çalışdım. Amma siz öz dediyiniz kimi dəfələrlə mənim sözümü kontekstdən çıxarıb, açıq-aydın mənasını dəyişib, üstəlik də mənə gerizəkalı müamələsi edərək məni səhv çıxarmağa çalışdınız. Və dəfələrlə çox açıq və sadə formada sualımı təkrar etməyimə baxmayaraq cavab vermək yerinə mənasız və qıcıqlandırıcı olsa da eyni davranışınızı təkrar etdiniz ... Əgər sözünüzün arxasında axıra qədər durmayacaqsınızsa və fikrinizi müdafiə edə bilməyəndə də eqonuzu bir kənara qoyaraq ədalətli davranıb səhvinizi etiraf etməyəcəksinizsə qarşınızdakına geri zəkalı rəftar ilə şərh yazıb mövzuya daxil olmayın, xahiş edirəm. Həzrəti Əlinin sözünü xatırlayın: İnsan söylədiyi sözün məhkumu, söyləmədiyi sözün isə hakimidir. Cümə gecəniz və gününüz də mübarək olsun. Salam və dua ilə...
Müəllif: iRasim | 8 Dekabr, 2017  14:23
# Ответить
0


]]>]]>

Sen hele iddia da ede bilirsen ki, men sozumun dalinda dura bilmirem ve senin qarshinda meglub oluram?))))) Reshad qardash, eger tehqirden chekinmek istemeseydim, deyerdim ki, senin bu iddian heyasizligin son heddidi. Amma tehqire yol vermek istemediyim uchun bele deyirem:Reshad qardash, siz teessuf ki realligi chox qeyri adekvat qebul edirsiz. Menim sizle menasiz mubahiseye hovselem qalmadi sadece. Men ne yazmisamsa achiqq aydindi ve hech biri tekzib olmayib. Tam eksine. Siz ise tamam bashqa shey iddia edirsiz. Eslinde sizin yazdiginizi size unvanlayaraq men yazmali idim. Ona gore dr sizin bu movqeyinizle, sizinle her hansi mubahisenin menasi yoxdu. Gelin bir birimizin esebini yormayaq.
Müəllif: rashad | 8 Dekabr, 2017  21:58 | Ответ на #9433
# Ответить
0


]]>]]>

iRasim qardaş, təkrar edirəm ki, mənim niyyətim mübahisə etmək, dava-dalaş deyil, müzakirədir. Müzakirəyə isə hövsələ lazımdır. Hövsələniz yoxdursa başdan belə bir mövzuya qarşınızdakına gerizəkalı rəftarı ilə müdrükcə şərh yazıb daxil olmamalı idiniz. Yazdıqlarımı diqqətlə oxumadan dəfələrlə açıq-aydın sözümün mənasını dəyişib, suallarımın çoxuna isə cavab verməyərək, yada hər dəfə "17 yaşlı uşağa da aydındı...", "cavabı öz cümləndən çıxara bilmirsən?" kimi yuvarlaq cavablar verib fikrinizi müdafiə məsuliyyətini üzərinizdən bu vasitə ilə atırsınız, sonra da "Men ne yazmisamsa achiqq aydindi ve hech biri tekzib olmayib." deyirsiniz. Ayrıca, təhqir də fanatiklik əlamətidir. Və eqonuzu da bir kənara qoyub müzakirə etməyi bacarmırsınız. Narahat olmayın, mən çox sakitəm... Çünki hər mövzuda özümü haqlı çıxarmaq istəyim yoxdur, nəfsdən gəldiyini bilirəm çünki. Və əgər Qurana, ağıla və məntiqə əsaslanan açıqlamar etsəniz mən məğlub olmaqdan qorxmuram... :)
Müəllif: rashad | 8 Dekabr, 2017  22:00 | Ответ на #9461
# Ответить
0


]]>]]>

Sizinlə aramızdakı fərq də elə budur: mən istər imani, istərsə də fiqhi olmaqla bütün mövzularda Allahın (c.c) sözü olan Qurani-Kərimi, ağılı və məntiqi əsas götürürəm və ayələrlə də, məntiqlə də dəlil gətirirəm. Yəni mənim İslam anlayışım Quran mərkəzlidir. Siz isə müctəhidlərin sözü olan, əksəriyyəti ağlıdan çox nəqli (yəni rəvayətləri) əsaslanan fiqh kitablarını əsas götürürsünüz və onlardan dəlil gətirirsiniz. Düşünürəm ki, Müsəlman olaraq aramızda hakim Allahın (c.c) sözü Quran olmalıdır. Yenə də İslama baxdığınız pəncərəyə, qəbul etdiyiniz o reallığa görə öz inandığınız sistemə görə haqlısınız. Sizi yaxşı başa düşürəm, çünki mən də bir vaxtlar sizin kimi düşünürdüm, gecə-gündüz fiqh kitablarını əzbərləyərcəsinə oxuyurdum...
Müəllif: rashad | 8 Dekabr, 2017  22:00 | Ответ на #9462
# Ответить
0


]]>]]>

Mən sizin məni təhqir etdiyiniz kimi sizi təhqir etməyəcəyəm və Allahın (c.c) Qurani-Kərimdə Fussilət surəsi 34-cü ayədəki "Yaxşılıqla pislik eyni ola bilməz! Sən (pisliyi) yaxşılıqla dəf et!.." əmrinə əməl edəcəyəm. Salam və dua ilə. Allaha əmanət olun...
Adınız |
Mətn
Captcha
|
Captcha
SONXƏBƏRLƏR
11 Dekabr, 2017

Nyu-York meri: "Avtobus terminallındakı partlayış uğursuz terror cəhdidir"

11 Dekabr, 2017

İsrailə etiraz olaraq Aya-Sofyada namaz qıldılar

11 Dekabr, 2017

Türkiyə HHQ-nin əməliyyatı nəticəsində 17 PKK terrorçu məhv edilib

11 Dekabr, 2017

Peyğəmbər (s): "Günah, onu etməyən kəs üçün də bədbəxtlikdir. Çünki..."

11 Dekabr, 2017

“Göstərəcəm ki, prezident necə ölər” - Saakaşvili məhkəmədə

11 Dekabr, 2017

Saakaşvilinin tərəfdarları Kiyevdə məhkəmə binasına girməyə cəhd ediblər

11 Dekabr, 2017

Rusiya hərbi qüvvələrini Suriyadan çıxarır

11 Dekabr, 2017

İŞİD üzvü olan 6 min nəfər Afrikaya qayıda bilər

11 Dekabr, 2017
Səudiyyə Ərəbistanında ictimai kinoteatrlara icazə verilir
11 Dekabr, 2017

“Dünya bilməlidir ki, İsrail – yəhudi dövləti deyil!” - Yəhudi Hərəkatından etiraz

11 Dekabr, 2017

Ərdoğan: "Trampın Qüds qərarının həyata keçirilməsinin asan olmayacağını göstərəcəyik"

11 Dekabr, 2017

Adam özünə ölüm arzulaya bilərmi? İslam suallarda

11 Dekabr, 2017

İraq İŞİD üzərində qələbəni bayram edib

11 Dekabr, 2017
Ermənilər atəşkəs rejimini 117 dəfə pozublar
9 Dekabr, 2017

Rəcəb Tayyip Ərdoğan Prezident İlham Əliyevi İstanbulda Qüdslə bağlı toplantıya dəvət edib

9 Dekabr, 2017
Tramp Rusiya əleyhinə yeni sanksiyaları təsdiqləyib
9 Dekabr, 2017

Dilimizə ərəb dilindən keçən 15 söz

9 Dekabr, 2017
Erməni silahlı bölmələri atəşkəsi 130 dəfə pozub
9 Dekabr, 2017

Qüds şəhərinin adının mənası nədir? İslam suallarda

9 Dekabr, 2017

Mixeil Saakaşvili Kiyevdə həbs edilib

9 Dekabr, 2017
Obama Tramp dövründəki ABŞ-ı nasist Almaniyası ilə müqayisə edib
8 Dekabr, 2017

Saqqalı vermişik ələ...Birdəfəlik? Replika

8 Dekabr, 2017
ABŞ-ın Təl-Əvivdəki səfirliyinin Qüdsə köçürüləcəyi vaxt açıqlanıb
8 Dekabr, 2017

İsrail hərbçiləri Qüdsdə nümayişçilərə hücum edib

8 Dekabr, 2017

Cocuq Mərcanlı məscidinin dini icması dövlət qeydiyyatına alınıb

8 Dekabr, 2017

Ayətullah Behcət: “Hər kim Xaliqə və məxluqa yəqin etsə..."

8 Dekabr, 2017

Müdafiə Naziri: "İŞİD-ə qoşulan ölkə vətəndaşları öldürülsün"

8 Dekabr, 2017

Hizbullah lideri: İsrail fələstinliləri deportasiya edəcək

XƏBƏRARXİVİ
«Dek.2017»
Be.Ça.Çə.Ca.Cü.Şə.Ba.
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
© 2017 Saytın materiallarından istifadə edərkən xahiş edirik www.ISLAM.az saytına istinad edəsiniz.
Copyright 2002-2016, Dini Araşdırmalar Mərkəzi, Bütün hüquqlar qorunur www.islam.az
Arzu və istəkləriniz üçün admin@islam.az
  SpyLOG Saytı düzəldib: 313wb.com